DONA LA NOTA, ENCARA HI SOM A TEMPS

Aquest matí cap a les 11 h, amb motiu de la diada del medi ambient, els/les alumnes i els/les mestres de la nostra escola cantarem, cadascú des de casa seva, la cançó No Ens Desdibuixeu de la campanya “DONA LA NOTA, encara hi som a temps”. Aquesta iniciativa pretén que nens i nens, nois i noies dels centres educatius de Catalunya prenguin consciència sobre el moment d’emergència climàtica i ambiental que vivim, i participin de forma activa en el seu entorn més proper.

Tots plegats podrem seguir la retransmissió en directe d’aquest acte central de DONA LA NOTA clicant en el següent enllaç:

També el podreu seguir des de tots els Canals de TV de la Xarxa durant la retransmissió del programa “Bentrobats” on es farà una connexió en directe amb l’acte oficial.

Finalment us deixem un vídeoclip ben original realitzat a partir de les fotografíes que mestres i alumnes de l’escola han enviat. Esperem que us agradi: