DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

Aquest matí els alumnes de 5è d’educació primària hem participat, juntament amb la resta d’escoles del Vendrell, en un acte conjunt pels carrers del municipi per tal de commemorar el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau.

Durant aquests dies hem estat treballant la figura de Rigoberta Menchú, defensora dels drets humans i dels pobles indígenes, i avui hem exposat els nostres murals i els nostres missatges de pau per alguns espais del Vendrell.

Finalment, entre tots/es els/les participants hem confegit un gran símbol de la pau a la Pl. Josep Cañas que podia veure’s a vista d’ocell.

Si cliqueu la següent imatge podreu veure un recull gràfic de la nostra participació en aquest acte:

També podeu veure la notícia publicada avui a RTV El Vendrell a través del següent enllaç: https://www.rtvelvendrell.cat/mes-de-400-infants-clamen-la-pau-pels-carrers-i-places-del-vendrell/

A l’escola, els/les companys/es d’altres classes també han realitzat diverses activitats per celebrar el Dia de la Pau i la No Violència: