CASTANYADA!

El passat divendres 28 d’octubre vam celebrar tots junts la Castanyada a la pista de l’escola.

Durant el matí, la Maria Castanyera i el Sr. Pepito van estar torrant castanyes mentre els alumnes d’educació infantil, cicle inicial i cicle mitjà sortien a cantar les cançons que s’havien preparat amb la mestra de música.

Per la tarda, vam escoltar les cançons de les classes de cicle superior. Tot seguit, la Maria Castanyera i el Sr. Pepito ens van repartir les paperines amb les castanyes calentetes i vam acabar la festa ballant una dança conjunta.

Podeu veure el vídeo de la festa a continuació:

També trobareu més fotos aquí.