CARTES AMB COR

El Departament d’Educació i el Departament de Salut han proposat una iniciativa anomenada Cartes amb cor. Aquesta iniciativa pretén que tots els alumnes, des d’Infantil fins a Cicles formatius, puguin col.laborar amb els hospitals que aquests dies treballen al límit per superar la crisi del coronavirus. Es tracta de que els alumnes puguin enviar missatges d’ànim als malalts que hi estan ingressats i a tot el personal sanitari (personal neteja, infermeres, auxiliars d’infermeria, tècnics de laboratori, tècnics d’imatge, zeladors, metges, administratives i voluntaris) que amb els seus esforços estan tirant endavant una situació fins ara mai viscuda.

Des de l’escola volem unir-nos a aquesta causa. Per aquest motiu, us convidem a enviar els vostres missatges de suport (dibuixos, poemes, vídeos, cartes, …) fent la vostra petita aportació; que per ells significarà molt.

Així doncs, si us animeu, us deixem una sèrie d’idees per ajudar-vos a expressar i poder plasmar al paper les vostres emocions:

IDEES PER ESCRIURE LA TEVA CARTA

A continuació us adjuntem les adreces electròniques dels Hospitals de Catalunya: