PLANTEM VIDA AL MARTA MATA

Som els nens i les nenes de 5è i us presentem un vídeo amb l’itinerari que hem realitzat als nostres companys i companyes de primària durant aquesta setmana.

Es tracta d’una exposició en la qual hem presentat el nostre projecte interdisciplinari “Plantem vida al Marta Mata”.

Què vol dir interdisciplinari? Doncs que a partir del tema de les flors/plantes hem treballat totes les àrees.

Ha estat un projecte enriquidor i l’hem gaudit molt, des de la seva creació, fins el resultat final (jardí). Esperem que us agradi! Gràcies.

Veure el vídeo del projecte

1. Alicia

Quin gran treball! Els alumnes de l’escola tenen un hort preciós. Felicitats a tots i totes els i les mestres per acompanyar als alumnes de 5è en aquest projecte.
    Si em permeteu una petita proposta…a plàstica podríeu treballar les flors a partir del conte Flores de Hervé Tullet, editorial Kókinos.