MILLOREM ELS NOSTRES ESPAIS!

Aquest mes de març els alumnes de cicle inicial hem pogut estrenar cortines per enfosquir les aules i millorar la visibilitat de les pissarres digitals.

Ja feia temps que els alumnes de les classes de 1r i 2n es queixaven a les reunions del Consell de Delegats de la mala visibilitat de les pissarres digitals, ja que fins ara la llum natural que entrava per la finestra, tot i tenir les llums apagades, es reflectia a les pantalles. Gràcies a l’aportació econòmica de l’AFA, aquest problema s’ha vist resolt amb la recent instal·lació de cortines en aquests espais.

A continuació podeu veure les imatges de les cortines instal·lades: