Mercè Arànega a l’aula!

Els nens i nenes de 1r aquesta setmana han tingut el plaer de conèixer la Mercè Arànega, la il.lustradora del llibre que han estat llegint a classe: “La girafa de coll curt”.

Han rebut la seva videotrucada i han pogut preguntar-li moltes coses sobre com fa els seus dibuixos. També han sabut que el dijous 29 d’abril vindrà a l’escola a signar-los en persona els seus llibres.

Els alumnes de 6èA també han tingut oportunitat de fer-li una entrevista per conèixer més detalls sobre el personatge que dóna nom a la seva classe.

Si cliqueu sobre la imatge podreu veure un recull de fotos sobre l’activitat.