MENJADOR I ACOLLIDA ESCOLAR

Benvolgudes famílies,

L’empresa Àgora Càtering SL, ens ha comunicat que els dies cobrats del mes de març pel servei de menjador i acollida que coincideixen amb el període de tancament dels centres com a mesura preventiva amb motiu del coronavirus seran compensats amb altres dies quan tot torni a la normalitat. Per aquest motiu, demanen que no retorneu el rebut bancari corresponent al mes de març.

Per altra banda, també ens confirmen que no cobraran la quota corresponent al mes d’abril.

Respecte les famílies que sou beneficiàries de beca menjador, el Govern de la Generalitat de Catalunya ha arribat a un acord amb el Departament d’Educació, Treball, Afers Socials i Famílies i la Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona per tal de distribuir unes targetes moneder amb l’import corresponent segons cada alumne. Es posaran en contacte amb vosaltres per tal d’informar-vos on seran els punts d’entrega.

Per a qualsevol dubte, us podeu comunicar amb nosaltres a través del correu de l’escola: e3010165@xtec.cat.

1. Judit Huerta Gotarda

Hola,

Sóc la mare d’una alumna de P3 i tot i que ser que, potser, encara és d’hora voldria conéixer si sabeu com es gestionarà el menjador escolar. Es a dir.. si dinaran a l’aula.. si es farà de manera esgraonada

gràcies per la vostra atenció