Jornades Culturals i Sant Jordi

La setmana passada va ser molt intensa. El dilluns 23 d’abril vam celebrar Sant Jordi amb diferents activitats i vam iniciar unes Jornades Culturals basades en les matemàtiques.

Dilluns, 23 d’abril:

Els alumnes de 2n d’Educació Primària van anar per les classes (des de P3 a 3r) a representar la llegenda de Sant Jordi. Mireu què bons actors i actrius tenim:

També es va fer l’entrega de premis del Concurs Literari de l’escola sobre “les faules“: Educació Infantil i Cicle Inicial (al matí), i Cicle Mitjà i Superior (a la tarda). Les nenes de 5èC ens van oferir un espectacle d’animació molt divertit i la mar de participatiu preparat per elles. Mireu!

Durant tot em dia, els diferents nivells van anar a visitar la paradeta de llibres que l’AMPA havia muntat a l’entrada de l’escola i cada classe va escollir un llibre.

A la tarda, els alumnes van sortir de l’escola amb una manualitat realitzada per ells sobre Sant Jordi.

23, 24 i 25 d’abril (Jornades Culturals):

Aquest any les Jornades Culturals tenien com a eix principal les matemàtiques. Aquest ha estat el tema dels tallers que s’han realitzat durants els tres dies als diferents cicles. A continuació us deixem un recull d’imatges.