JORNADES CULTURALS ’22

Aquest curs les Jornades Culturals han estat dedicades a la Marta Mata, personatge il·lustre que dóna nom a la nostra escola.

Del 20 al 22 d’abril tots els nens i nenes de l’escola hem participat en les diferents activitats que s’han organitzat: xerrades, tallers, contes, exposicions…

Ens hem adonat que la Marta Mata segueix molt present a la nostra escola:

Per exemple, els alumnes de EI5 aquest any marxaran de colònies a Saifores, que va ser la casa familiar de la Marta Mata.

També hem descobert que la nostra biblioteca porta el nom d’un dels llibres que va escriure, titulat “El país de les cent paraules”.

Finalment hem tancat la jornada amb un bonic mural de la Marta Mata al pati de l’escola.

A continuació us deixem una llista amb totes les activitats que hem realitzat. Si cliqueu sobre cadascun dels enllaços podreu veure diferents imatges de les jornades:

• Exposició sobre la Marta Mata a l’entrada de l’escola, gràcies a la Fundació Marta Mata que ens ha deixat en préstec els plafons expositius. Si cliqueu sobre la imatge podreu fer una visita virtual:

El nostre més sincer agraïment a totes les persones que han col·laborat per a que aquestes jornades fossin especials i úniques.