Ja arriba el Nadal!

A l’escola hem acabat el primer trimestre amb diferents activitats per celebrar el Nadal:

dilluns 18/12/17 a la tarda: els alumnes d’educació infantil i 1r d’educació primària van fer un concert de nadales per a les famílies.

– dimarts 19/12/17 al matí: els alumnes de l’escola (de P3 a 1r) van rebre la visita dels patges reials i van entregar les seves cartes.

– dimarts 19/12/17 a la tarda: els alumnes de 2n i cicle mitjà d’educació primària van fer un concert de nadales per a les famílies.

dimecres 20/12/17 al matí: els alumnes de l’escola (de 2n i 3r) van rebre la visita dels missatgers reials i van entregar les seves cartes.

– dimecres 20/12/17 a la tarda: els alumnes de cicle superior d’educació primària van fer un concert de nadales per a les famílies.

divendres 22/12/17 al matí: els alumnes de l’escola (des de P3 a 3r) van fer cagar el tió.

Molt bones festes a tothom!