INSCRIPCIONS MENJADOR 22/23

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que ja estan obertes les inscripcions al servei de menjador del curs 22/23, que s’iniciarà el proper 5 de setembre (el 12 de setembre pels alumnes d’EI3).

Durant el mes de setembre l’horari del temps de migdia serà de 13h a 15:30h. A partir del mes d’octubre i fins a final de curs l’horari serà de 12:30h a 15h.

Els preus del servei són els següents:

• Usuaris fixes: 6’54€
      • Usuaris esporàdics: 7’19€

Per una bona organització, agrairíem que si teniu previsió de fer ús del servei ompliu el formulari que teniu disponible a la web d’Ecoarrels (màxim fins el 20 d’agost).

Si més endavant necessiteu fer qualsevol canvi a l’assistència o data d’inici al menjador no caldrà fer de nou la inscripció, el podreu informar a través del mail de escoles@ecoarrels.cat.