PROPOSTA D’ACTIVITATS (del 30 de març al 3 d’abril)

Benvolgudes famílies,

Us descrivim les activitats que els nens i nenes poden fer aquesta setmana:

ACTIVITATS PER FER AL MATÍ:

    • Escoltar la cançó del Bon dia:

    • Escoltar la cançó dels dies de la setmana:

Després, podeu dir als nens i nenes que recitin els dies de la setmana (dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge).

 

    • Mirar per la finestra el temps que fa, podem posar la següent cançó tot cantant-la i ballant-la:

Després us proposem fer un dibuix del temps que fa (en un full o pissarreta). 

ACTIVITATS DE LECTOESCRIPTURA:

    • Recordar les vocals (cançó de les vocals de la Dàmaris Gelabert):

    • Cantar l’alfabet fonètic català (vídeo del youtube):

    • Treballar les lletres del nom del nen/a i practicar la seva escriptura 

LLENGUATGE MATEMÀTIC:

  • Sèries geomètriques:

Els/les alumnes poden realitzar les diverses activitats que es plantegen en el següent enllaç: https://clic.xtec.cat/projects/seriesg/jclic.js/index.html. Les activitats es poden fer des de l’ordinador, la tauleta o el mòbil.

  • Els números:

Després de mirar el següent vídeo, els alumnes poden practicar l’escriptura dels números 1, 2 i 3. (recordeu fer-ho amb la direccionalitat correcta, tal i com podeu veure en el model).

Després poden provar d’escriure’ls utilitzant diferents suports: en un plat amb farina, en una pissarra, en una llibreta, en un full,…

LLENGUATGE ORAL:

  • Dita “ABRIL”:

Podeu explicar als nens/es que ha començat el mes d’abril i fer una conversa de les coses que passen durant aquest mes. Després els podeu dir que recitin la dita següent: 

 

PLÀSTICA:

Us proposem dir-li als nens i nenes que facin memòria i recordin les plantes que tenim a l’hort de l’escola. Després poden un dibuix ben bonic.

 

ANGLÈS:

Podeu animar els vostres fills/es a cantar la cançó del “good morning”: 

Després poden mirar per la finestra i dir el temps que fa en anglès: 

Us recomanem que veieu la següent història del Cheeky Monkey per treballar les parts del cos.

També podeu cantar i ballar la cançó “Head,shoulders, knees and toes”. 

Per acabar, ja sabeu que és molt important rentar-se molt bé les mans. Podeu aprendre aquesta cançó que ja s’havia treballat a classe:

 

 

PSICOMOTRICITAT:

Per passar una estona divertida podeu fer a casa alguns jocs divertits molt semblants als que fèiem a les sessions de psicomotricitat A continuació us presentem alguns exemples per poder fer en família:

    • l’1, 2, 3 pica-paret. També podeu jugar fent l’imitació de diferents animals (serp, cocodril, ocell, papallona…). A continuació podeu veure un exemple: 

    • Color color: Podeu posar música a la televisió o al mòbil i ballar. Un membre de la família ha d’aturar la música i dir un color. La resta de jugadors/es han de tocar un objecte del color indicat. Podeu anar canviant la persona que dirigeix el joc.
    • Circuit cec: Heu de fer una filera amb diferents objectes com (ampolles, envasos…) i memoritzar la posició dels objectes. Després, us heu de tapar els ulls amb una samarreta, un mocador…, i  heu d’intentar reproduir el circuit sense xocar amb cap obstacle.
    • A més a més, podeu utilitzar recursos online com per exemple vídeos de just dance kids o de zumba kids que a continuació us proposem

    • A mode de relaxació també teniu diferents opcions: us proposem posar música relaxant i fer un massatge relaxant a una altra persona amb una pilota o qualsevol altre objecte . També podeu animar-vos a fer els següents exercicis de ioga:

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>