Fira de Santa Teresa!

Aquesta setmana a l’escola hem realitzat algunes activitats relacionades amb la Fira de Santa Teresa i els grups de cultura popular del Vendrell.

El dimarts 10 d’octubre al matí, els alumnes de cicle mitjà van fer un taller sobre el món casteller.

Per la tarda, els alumnes d’educació infantil van fer un taller sobre els nans del Vendrell.

I a educació primària, els alumnes de cicle inicial van fer un taller sobre els diablons del Vendrell.

El dimecres 11 d’octubre al matí els alumnes d’educació infantil van conèixer la Gegantona i la llegenda del ball de la Patatuf.

I a la tarda vam sortir al pati amb les puces, la Patatuf, els nans i els diablons; i vam fer la nostra particular cercavila pel voltant de l’escola a toc de gralles, panderetes i timbals.

Volem agraïr la participació dels diferents grups i de totes aquelles persones que van col.laborar per fer possible aquesta festa. Vam poder fer molta gresca i xerinola i ho vam passar genial!