Festa de final de curs!

Per tal d’acomiadar-nos dels nostres companys i mestres de l’escola, el passat dimarts 21 de juny l’AMPA ens va organitzar una festa de final de curs.

Va ser un dia genial i ens ho vam passar molt bé! Moltes gràcies!!

Els alumnes d’educació infantil van muntar en uns inflables, van fer diferents tallers de fang i de punts de llibre, van ballar amb un grup d’animació i van rebre la visita sorpresa del Chase (personatge de la Patrulla Canina) i el Minion.

Els alumnes de 1r, 2n i 3r van jugar amb diferents jocs gegants (mikado, puzzles, memory…), van pujar en un inflable gegant, i van gaudir de la festa de l’aigua i de l’escuma.

Els alumnes de 4t, 5è i 6è van fer zumba, la festa de “Holi colours” i la festa de l’aigua i de l’escuma.

A l’hora d’esmorzar ens van convidar a suc de taronja i calypo.

Podeu veure algunes imatges de la jornada al següent video: