FESTA DE CARNAVAL 2022

El passat divendres 25 de febrer a la tarda vam celebrar el Carnaval tots junts a la pista de l’escola.

El rei i la reina carnestoltes van arribar en una gran carrossa i, com ens havien demanat que portessim posada la màscara de súperheroi/súperheroïna que havíem elaborat a classe, cada grup va poder lluir-la desfilant per una pasarel.la.

També vam gaudir de la música en directe de la banda “Malditas Versiones”, que ens va estar amenitzant la festa. I de l’espectacle de trapezi de la nostra exalumna Daniela (“Petrusca”).

A la festa també va venir l’Spiderman, que ens va fer una exhibició de piruetes. I vam gaudir d’un grup de ball, també integrat per algunes exalumnes de l’escola.

Vam passar una molt bona tarda de Carnaval que va concloure ballant tots i totes la coreografia que portàvem tota la setmana assajant.

A continuació us deixem el vídeo resum de la festa. Cliqueu sobre la imatge per veure’l:

També podeu veure la notícia publicada per Ràdio Televisió El Vendrell al següent enllaç:

Volem agraïr a l’AFA tota la seva dedicació per fer-nos passar una tarda espectacular i a totes les persones que van col.laborar per tal que això fos possible: als músics de “Malditas Versiones, a les ballarines del grup de competició “Forever Crew”, a la trapezista “Petrusca” i els seus pares, a la comparsa “Show Night” per deixar-nos la seva carrossa, al Jandro per fer d’Spiderman, i a tothom que va col.laborar fent de voluntari o voluntària.