Fem ciència al carrer!

El passat dissabte 13 de maig va tenir lloc a la Plaça Nova del Vendrell la 1ª Fira de Ciència i Tecnologia del Baix Penedès: una mostra d’experiments, demostracions i exhibicions de ciència, tecnologia i robòtica a càrrec d’alumnes d’escoles bressol, infantil, primària i secundària de tota la comarca.

La nostra escola, juntament amb d’altres de la comarca, va participar-hi amb dos tallers molt interessants:

• No perdem el Nord: que consistia en demostrar el magnetisme dels pols a través d’una brúixola feta amb materials d’ús quotidià (una agulla, un imant, un tros de suro i un recipient amb aigua).
  • Fem un cotxe a propulsió: que consistia en construir un cotxe capaç de desplaçar-se gràcies a la propulsió d’uns globus.

Donem les gràcies als mestres que van organitzar les activitats i, sobretot, a tots/es els/les alumnes de l’escola que van estar atenent els visitants, ja que van fer una molt bona feina i ho van explicar tot molt bé.

A continuació podeu veure algunes imatges de l’esdeveniment, que va ser tot un èxit: