CROS VENDRELL- CORREM TOTES I TOTS

Benvolgudes famílies, el diumenge dia 19 de desembre es celebrarà al Camp d’Esports de El Vendrell el cros “Correm totes i tots”. A més a més del Cros Escolar, per tal de fer una jornada per tothom, hi haurà diferents activitats perquè es pugui gaudir en família abans i després de les carreres.

No hi haurà classificació en cap categoria, es donarà record de participació a tots/es els/les participants. Cada alumne correrà amb nens i nenes de la seva edat, des de P3 fins 6è.

Podreu trobar més informació clicant al següent enllaç:

DOSSIER CROS MARATÓ TV3

Les inscripcions es faran a través de l’escola enviant un correu a: robert@escolamartamatavendrell.cat.

L’últim dia per apuntar-se serà el divendres dia 10 de desembre.