Comencem els Grups Interactius!

La setmana passada vam iniciar els grups interactius a les classes de P5, 1rA, 1rB, 4tA i 4tB. Els nens i nenes han estat molt motivats amb les activitats programades, on s’han treballat continguts de llengua i matemàtiques de manera més lúdica, gràcies a la col.laboració de familiars, exalumnes i mestres de l’escola.

P5: dilluns a la tarda

1rA: dimecres al matí

1rB: dilluns al matí

4tA: dijous a la tarda

4tB: dijous a la tarda

Properament també iniciarem grups interactius en anglès a 5è. Des d’aquí us animem a participar.

Així doncs, si teniu ganes de gaudir d’aquesta experiència i col.laborar amb l’escola, passeu-vos per la secretaria del centre i apunteu-vos a la borsa de voluntaris.

Us esperem!