Celebrem la mona!

El passat divendres 23 de març vam celebrar la mona amb diferents activitats:

Durant el matí, els alumnes d’educació infantil i de cicle inicial vam elaborar la mona de pasqua amb els ingredients que cada setmana ens havia portat la Vella Quaresma. Ens ho vam passar molt bé! Fins i tot vam acabar llepant-nos els dits!

També vam rebre la visita sorpresa del “Pato Donald”, que ens va portar una bosseta de llaminadures per cadascú.

Aquest era un dels somnis de la Comunitat d’Aprenentatges i gràcies a la Comissió Sorpresa s’ha pogut fer realitat.

Per la tarda, els alumnes d’Educació Infantil van fer una recerca d’ous de Pasqua al pati i després se’ls van menjar a classe.

Els nens i nenes d’Educació Primària van gaudir d’una sessió de cinema amb crispetes i ganxets.