CAT ROCK AL VENDRELL

Benvolguts i benvolgudes,

Des de la Regidoria de Festes us fem arribar informació sobre un espectacle familiar que es durà a terme al Vendrell.

El diumenge 2 de maig, a les 12 h, a l’aparcament del costat de l’Escola bressol Ralet Ralet, es durà a terme un espectacle familiar. Cat Rock serà qui ens presentarà el seu concert-espectacle LOLO, ON ETS? Cat Rock és un grup de versions amb més d’11 anys de trajectòria que estrena el seu nou concert-espectacle creat especialment per a que gaudeixin tant pares com fills. En aquesta nova aventura s’hi incorpora al grup la Rat Cebrián, mestra d’escola amb llarga experiència com a narradora d’històries tant per a adults com per a infants.

Us adjuntem el cartell de l’espectacle.

Degut a les mesures sanitàries aplicades pel Covid-19, l’aforament és limitat i s’ha de fer inscripció prèvia a través d’aquest formulari:  Formula d’assistència a Cat Rock en família al Vendrell

També podeu trobar l’enllaç a Facebook, Twitter i Instagram: @elVdefesta.

Més informació: al tel. 977 66 73 79 o al correu elVdefesta@gmail.com