Castanyada!

Els dies 30 i 31 d’octubre vam celebrar la festa de la Castanyada amb diferents activitats a l’escola:

Els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial van fer tallers internivells.

Els alumnes de 1r van passar per les classes d’Educació Infantil, 2n i 3r a fer la representació de l’obra “Castanyes amb banyes”.

A l’hora del pati van venir tres bruixetes molt simpàtiques que van portar dibuixos per pintar als alumnes de 1r, 2n i 3r.

Els alumnes de 4t, 5è i 6è van entrar al passatge del terror de “La casa de Miss Peregrine”, organitzat per l’AMPA.

Enllaç a la notícia publicada a RTV El Vendrell

El dimarts 31 d’octubre a la tarda vam sortir tots a la pista a rebre la visita del Pepito i la Maria Castanyera, que ens van portar castanyes. Però abans, vam gaudir amb les actuacions d’algunes classes:

– 2n i 3r van fer un ball de bastons.

– 6è va interpretar la cançó “M’agrada la tardor” amb la flauta, i els alumnes d’Educació Infantil van posar-hi veu.

Aquests dies també hem estat decorant els passadissos de l’escola amb els treballs dels alumnes.

A l’entrada d’Educació Infantil s’ha fet una exposició de fruits i elements de la tardor.

I a l’entrada principal, s’ha fet una exposició de moniatos disfressats pels alumnes de 5é.