Carnaval a l’escola!

Durant la setmana del 5 al 9 de febrer vam fer diferents activitats per celebrar el Carnaval a l’escola:

Els alumnes vam complir les ordres del rei Carnestoltes:

DILLUNS: vam venir a l’escola en pijama.

DIMARTS: ens vam pintar i decorar la cara amb maquillatge de colors.

DIMECRES: ens vam posar un mitjó de cada manera.

DIJOUS: vam portar un pentinat ben divertit. A més a més, els alumnes de cicle inicial vam anar al matí a menjar-nos la truita a un parc prop de l’escola.

DIVENDRES: al matí, els nens i nenes d’infantil van gaudir de diferents tallers: confeti, pinta-cares i elaboració de màscares. Per la tarda, vam sortir plegats a fer una rúa al voltant de l’edifici de l’escola per lluir les nostres disfresses acompanyats d’una banda de música formada per mestres, famílies i alumnes que van estar amenitzant tota la desfilada. Finalment, vam acomiadar el Carnestoltes ballant tots junts a la pista sota una pluja de confeti.

A continuació, us deixem un petit reportatge amb les imatges més destacades del divendres a la tarda.