CAMÍ CAP A SECUNDÀRIA

Benvolgudes famílies dels alumnes de 6è:

Aquest curs els vostres fills/es diran adéu a l’escola i començaran una nova etapa a l’institut. Els canvis sempre impliquen una incertesa que entre tots volem alleugerir.

És per això que, dins el marc de la coordinació entre els centres de primària i secundària, s’ha organitzat una reunió informativa, adreçada a totes les famílies d’alumnes de 6è, on participaran diferents entitats que tenen a veure amb el procés educatiu: administració, ajuntament, instituts, instituts-escoles, escoles i serveis educatius.

La reunió tindrà lloc el proper dia 3 de març de 2020 a les 18’30h de la tarda al Teatre TAG, La Lira i allí se us donarà una visió general del que és la secundària, com es realitza el pas de primària a secundària, període de preinscripció i matrícula, dates de Portes Obertes i es respondrà als dubtes generals que sobre el tema tingueu.

Esperem que aquesta proposta, fruit de la coordinació del professorat de primària i secundària, us sigui profitosa.

Molt agraïts,

L’Equip Directiu / Mestres de 6è