Assamblea Comunitats d’Aprenentatge i Taller

El passat dissabte 27 de gener vam gaudir d’un bon matí a l’escola. Les famílies vàreu assistir a l’assemblea de Comunitats d’Aprenentatge, en la qual es va fer una primera explicació per a totes les famílies noves al centre o aquelles que no coneixien el projecte.

A continuació cada comissió va acordar els somnis que vol dur a terme durant aquest curs escolar.

Al mateix moment, els alumnes van poder gaudir de diferents tallers: xapes, polseres i collarets, pinta-cares, clauers, ciències, globus i jocs gegants.

Moltes gràcies a totes les famílies que vàreu assistir a l’Assemblea i a totes aquelles que vàreu participar en els tallers.

I a totes aquelles famílies que no heu pogut assistir, però que voleu formar part del projecte no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres. Podeu col·laborar formant part d’alguna comissió participant com a voluntari.

Necessitem molts voluntaris i voluntàries per tal de poder dur a terme tots els somnis que tenim.

Així doncs, animeu-vos!

No oblideu que “Entre tots i totes fem el camí de l’aprenentatge”.

A continuació podeu trobar un recull de fotografies de la Jornada.