Aprenem dels altres!

A l’àrea de medi natural, els alumnes de 6è de primària hem treballat la funció de relació i com els nostres sentits ens aporten la informació necessària per la nostra vida diària. En el moment en que ho estàvem estudiant, ens va sorgir el següent dubte: com s’ho farà la gent a qui li falta algun sentit per fer les coses que són tan normals per nosaltres, com pot ser: caminar, llegir, estudiar, fer plàstica…?

El nostre company Dídac López, alumne de 2nA de primària amb discapacitat visual, ens va venir a explicar com és el seu dia a dia. Ens va ensenyar què és el Braille, com fa les feines de l’escola, com passa la llista a classe, com fa les operacions matemàtiques… fins i tot, ens va llegir un tros d’un conte!

Moltes gràcies, Dídac! Vam aprendre un munt de coses noves!