77a Festa de la bicicleta!

El passat diumenge 2 de juny va tenir lloc la 77a Festa de la Bicicleta. Els carrers del Vendrell es van omplir de ciclistes de totes les edats per gaudir d’una jornada festiva. La nostra escola va estar representada per alumnes, mestres i familiars que van estar pedalant durant tot el recorregut encapçalats per una original carrossa dedicada al 50è aniversari de l’arribada de l’home a la Lluna.

Volem donar les gràcies especialment als membres de l’AMPA i altres voluntaris que han dedicat el seu temps en organitzar aquest acte, que ha acabat guanyant el 4t premi a la millor carrossa.