11a edició FIC-CAT

El passat dimecres 6 de juny, els alumnes de 4t van assistir a la 11a edició del Festival Internacional de Cinema en Català (FIC-CAT) on van poder gaudir de diferents projeccions cinematogràfiques. Durant la sessió matinal de curtmetratges, presentada per Pilar Franquet, es van projectar les produccions: UNA MIRADA DE PAU, de l’Escola Àngel Guimerà del Vendrell; EL SOMNI DE LA MÉLIÈS, de l’Escola Juan Esteve d’Albal (València); EL PATI, de l’Escola Els Secallets de Coma-ruga (El Vendrell); LLUMS, CÀMERA… CINEMA (A L’ESCOLA), de l’Escola Sant Josep Oriol de Barcelona; I ARA QUÈ? IMAGINA, de l’Escola Ciutat Artista Faller de València; THE LOST BOY, de l’Escola Piaget de Barcelona; i TOTS SOM COMPANYS, de l’Escola Vicente Blasco Ibáñez de Montcada (València).