XII Certamen de Lectura en Veu Alta

Aquest curs 2015-2016 la nostra escola ha tornat a participar al Certamen de Lectura en Veu Alta, en les categories de Grumets Vermells (alumnes de Cicle Mitjà) i Grumets Verds (alumnes de Cicle Superior).

Els alumnes de les classes de 3r, 4t, 5è i 6è han estat treballant amb els seus tutors i tutores unes lectures. D’entre tots/es, s’han escollit els dos millors lectors de cada classe, que han estat els següents:

vermells

3rA: Adrià Asensi i Laura Escamilla

3rB: Marta Carrasco i Paula Rodriguez

3rC: Alba Durán i Jan Miró

4tA: Tiago Paixao i Marc Navarro

4tB: Alejandro Luena i Arnau Pino

4tC: Paula Robert i Irene García

verds 5èA: Nerea Millán i Jana Muñoz

5èB: Nadia Barragán i Laia Yani

6èA: Alicia Simó i David Barrau

6èB: Alexandra Borrallo i Ruth Ferré

Aprofitant la Diada de Sant Jordi a l’escola, amb la celebració del Concurs Literari, vam comunicar el nom dels seleccionats a anar als quarts de final d’aquesta edició en representació de la nostra escola el proper dimecres 27 d’abril al Caixaforum de Tarragona.

20160422_114112 [185996]

– En la categoria de GRUMETS VERMELLS, són la Marta Carrasco (i l’Alejandro Luena com a participant en reserva).

– En la categoria de GRUMETS VERDS, són la Jana Muñoz (i el David Barrau com a participant en reserva).

Us desitgem molta sort!!

Dimecres 27 d’abril

Avui la Marta Carrasco (alumna de 3rB) i la Jana Muñoz (alumna de 5èA) han anat als quarts de final del Certamen de Lectura en Veu Alta com a representants de la nostra escola.

Totes dues ho han fet molt bé. De fet, la Marta ha passat a semifinals i la Jana s’ha quedat a les portes.

Ha estat un acte molt emocionant i de gran nivell ja que han participat alumnes d’altres escoles de la província.

Ara toca preparar-se molt bé per a la semifinal que es celebrarà el proper dimarts 17 de maig a l’Auditori de Tarragona.

Aquí podeu veure un recull dels millors moments viscuts el dia d’avui.

Dimarts 17 de maig

Avui la Marta Carrasco ha participat a la semifinal del Certamen de Lectura en Veu Alta que s’ha celebrat a l’Auditori de Tarragona. El nivell de tots els participants era molt alt i, finalment, la Marta no ha resultat finalista. De totes maneres, mereix la nostra felicitació, doncs arribar a la semifinal no és gens fàcil i ella ho ha aconseguit. Així doncs, esperem que no abandoni l’hàbit lector.

A continuació us deixem un recull de les millors imatges: