Descripció del CM

El Cicle Mitjà inclou els cursos de tercer i quart de primària. En aquesta etapa es combinen elements de l’etapa infantil anterior amb una nova etapa evolutiva i psicològica (són grans i petits alhora). És un cicle on els hàbits de treball i la responsabilitat ajudaran al desenvolupament posterior.

Fomentem hàbits de treball que ens ajuden a progressar en autonomia i responsabilitat:Coordinadors de taula, ús de l’agenda escolar, deures, estudi…

Vetllem per conèixer i estimar l’entorn: Participem en el projecte Revivim plantes que ens permet tenir cura del jardí escolar plantant les plantes reciclades d’un viver. Realitzem un Projecte interdisciplinar del poble i la comarca. Treballem amb el quadern: “El meu poble: Sta. Eulàlia de Ronçana”, realitzem excursions per les proximitats de l’escola, visitem llocs d’interès i entitats del poble.

Potenciem el domini competencial de la llengua anglesa: Hem augmentat una hora setmanal d’aquesta àrea per poder treballar trimestralment un projecte de medi en anglès. També la sessió de plàstica es realitza totalment en anglès en una sessió setmanal d’Arts and Crafts.

Desvetllem el gust per la lectura: A part de treballar la lectura com una competènciaper adquirir nous coneixements i entendre millor la llengua escrita, prioritzem el gust de la lectura com a gaudi participant en el Certamen de lectura en veu altai fomentant la lectura de llibres. També rebem la visita d’un autor d’algun dels llibres llegits.