Procés de renovació dels Consells Escolars.

El Departament ha iniciat el procés de renovació dels Consells Escolars.

A partir del dia 15 de novembre estaran exposades les llistes del cens electoral provisional de la nostra escola a l’entrada del mòdul de direcció.
El dia 15 de novembre s’inicia el termini per presentar reclamacions al cens electoral, que finalitzarà el dia 23 de novembre.
Es poden presentar les reclamacions a la secretaria del centre.

A partir d’avui podeu presentar les candidatures per renovar els dos membres representants de les famílies que ja han exhaurit el seu període de representació.

Per presentar-vos com a candidats/es, passeu per secretaria i ompliu la sol·licitud.

Les candidatures les podeu fer arribar al despatx de direcció fins al dia 23 de novembre.

Si hi ha alguna persona interessada a fer de supervisor/a, ha de passar per la secretaria del centre i omplir un document que l’acreditarà com a tal.

Us fem arribar el calendari del Procés electoral del nostre centre i us animem a participar-hi per tal de poder fer escola entre totes i tots.

Salutacions.

La Direcció del centre.

PROCÉS ELECTORAL ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2018

15 de novembre Convocatòria  d’eleccions.

Publicació del cens electoral.

Publicació de vacants.

16 de novembre Inici del termini per presentar reclamacions del cens electoral.

Sol·licitud a l’Ajuntament i a l’AMPA de la designació del seu representant.

20 de novembre Sorteig per designar els vocals de les meses electorals.

Fi termini de presentació de reclamacions.

22 de novembre Últim dia per a la constitucio de les meses electorals.

Resolució de les reclamacions als censos electorals.

Aprovació i publicació dels censos electorals definitius.

15/23 de novembre Últim dia per a la presentació de candidatures dels diferents sectors.
23 de novembre Últim dia de la publicació dels censos electorals definitius dels diferents sectors.

Últim dia per a la presentació de sol·licituds per actuar de supervisor/a del sector de pares o mares .

26 de novembre Inici del període electoral
30 de novembre Fi del període electoral
3 de desembre ELECCIONS

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *