HORARI BIBLIOTECA ESCOLAR:

Dilluns, de 10:30 a 11:00 h. (Cicle Inicial)

Dimarts, de 10:30 a 11:00 h. (Cicle Mitjà)

Dimecres, de 10:30 a 11:00 h. (Cicle Superior)

Divendres, de 10:30 a 11:00 h. (Tots els infants de Primària)

HORARI BIBLIOTECA MUNICIPAL:

Dijous, de 16:30 a 17:30 h. (Oberta a tothom)

CONSULTA DE DOCUMENTS A INTERNET:

Biblioteques epergam2: Escola Josep Veciana

SERVEIS DE LA BIBLIOTECA

Préstec de: revistes, CD, llibres de lectura i de coneixement.

A l’escola potenciem la lectura amb diversos projectes:

• Padrins de lectura: alumnes de Cicle Superior acompanyen els alumnes de 1r  i/o P-5 durant una estona de lectura setmanal. Aquesta activitat té dos efectes immediats: per un costat, dóna una empenteta als nens i nenes més petits en la lectura d’una manera lúdica i per, una altra banda, es creen relacions positives entre padrins i fillols amb una complicitat i un afecte mutu.
    • Maletes viatgeres a Educació Primària: aquests llibres són, per una banda, una oportunitat per als més petits de tenir a les mans llibres atractius, interessants i de diferents formats i temàtiques: àlbums il·lustrats, contes tradicionals, llibres de coneixements, revistes…; i, per altra banda, afavoreixen el contacte efectius amb els pares, avis, germans grans, educadors…
    • Biblioteca d’aula a Educació Infantil i Primària: Cada classe disposa d’un raconet amb una biblioteca d’aula que canvia trimestralment. Aquests llibres permeten la lectura a qualsevol moment del dia, afavoreixen la lectura adequada a cada edat, respecten el ritme i el nivell de lectura de cada nen i nena i l’intercavi d’opinions entre ells i elles.