EDC: Objectius

Després de realitzar la diagnosi, per poder concretar els objectius de l’EDC, cal determinar la visió del centre en l’àmbit digital i tenir en compte els objectius del PEC i del projecte de direcció, sense perdre de vista els objectius del PEDC. La conjunció d’aquests aspectes determinarà els objectius de l’EDC.

OBJECTIU 1: Desplegar el currículum per adaptar-lo a les necessitats de l’alumnat.
Desplegament del nou currículum
Ús d’EVA de manera sistematitzada
Formació en l’ús responsable i segur de les eines digitals.
OBJECTIU 2: Consolidar el projecte d’aprendre programació a les aules per la transformació digital de qualitat educativa.
Realització del nivell bàsic del CODE.
OBJECTIU 3: Millorar la resolució de problemes tècnics per consolidar l’autonomia digital de l’alumnat.
Formació
Implementació
Avaluació del procés
OBJECTIU 4: Establir espais de reflexió sobre bones pràctiques per desenvolupar l’autonomia digital docent
Establiment i implementació del calendari per la creació d’espais de reflexió.
Formació de FIC Estratègia Digital de Centre
Implementació en l’ús dels recursos i les eines TAC a totes les àrees.
OBJECTIU 5: Aplicar la competència digital per àmbits per la integració de l’alumnat.
Detecció de necessitats tècniques.
Dotació de les eines digitals per elaborar els seus propis vídeotutorials.
Creació de base de dades.
Difusió del material.
OBJECTIU 6: Millorar l’alfabetització digital de les famílies per la seva integració tecnològica.
Creació de píndoles formatives.