Història

L’escola Josep Veciana és un centre de titularitat pública que depèn del departament d’Educació i té com a objectiu el desenvolupament integral de l’infant a nivell cognitiu, motriu, afectiu emocional, social i lingüístic, treballant de forma constant els valors de respecte, justícia, participació democràtica i solidaritat, a fi d’integrar-los a la societat com a ciutadans i ciutadanes lliures, responsables, amb pensament crític i sensibles al medi ambient i a la vida sostenible dintre i fora del centre.

La nostra escola té el compromís de no fer cap tipus de diferenciació entre l’alumnat per raó de raça, sexe, nivell econòmic, o creences. Així doncs, tota l’acció educativa refermarà la idea d’igualtat sense cap tipus de discriminació pel respecte no només de les persones sinó del medi.

Aquesta formació es dóna a través de la formulació de continguts d’hàbits i valors als currículums de cada àrea i cicle, i participant puntualment en campanyes de sensibilització o solidaritat organitzades tant des de l’Escola i com des d’altres entitats properes del nostre entorn.