Experiment per famílies!

Des d’Innovamat ens fa molta il·lusió convidar-vos al nostre primer experiment en família!
Serà un experiment científic, que hem preparat amb els nostres companys d’eXplorium, pensat perquè les famílies amb fills d’Infantil i Primària puguin passar una estona plegats gaudint de la ciència.
El retransmetrem aquest dijous 26 de març… Llegeix més»

Twin school

Acabem la setmana amb els i les alumnes hongaresos visitant Perafort i tastant la típica coca de sucre. Tanquem el dia amb una calçotada a la nostra escola. Ha sigut una setmana genial. El pròxim mes de març deu nens i nenes de 6è marxarem cap a Hongria!!! Fins aviat!!

Twin school

Avui hem fet una visita turística a Barcelona amb els i les alumnes hongaresos i els nens/es participants amb el projecte. Hem visitat diversos llocs, entre ells la Sagrada Família,  el mercat de la Boqueria i el Camp Nou. Mireu, mireu que bé ho hem passat!!

Dia de la Pau

El passat dia 30 de gener vam celebrar el dia de la Pau a l’escola. Grans i petits van escriure a la pista el seus pensaments, desitjos i sentiments respecte la Pau. Mireu

“La Pau no és un cop de vent sobtat, sinó la pedra en la qual cada dia cal esculpir l’esforç de conquerir-la”

Miquel Martí i Pol

Setmana Cultural

Enguany la Setmana Cultural gira al voltant de l’Eix transversal: l’evolució de la moda al llarg de la història. La comissió ha organitzat diferents tallers per tal de treballar tots els aspectes relacionats.

A continuació podeu veure els tallers que hem fet durant el dia d’avui. Esperem que us agrada, mireu!