BEQUES MENJADOR 20-21

BEQUES PER MENJADOR CURS 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Us informem que a partir del dia 8 de juny ja podeu demanar la beca de menjador pel curs 20-21.

AQUEST ANY HI HA NOVETATS:

1. Totes les famílies interessades en presentar la beca de menjador pel curs 20-21 hauran de demanar, a partir de demà, cita prèvia al Consell Comarcal del Tarragonès.

Opció disponible a partir del 3 de juny: http://tarragones.cat/

DOCUMENT DE SOL·LICITUD AQUÍ!

1. També hauran d’adjuntar:

2.1 DNI de l’alumne/a (obligatori).

2.2 DNI de tots els membres.

PER QUALSEVOL DUBTE, TRUQUEU O ENVIEU UN MISSATGE DE WhatsApp al 669 055 570 pels matins de 9h a 13 h.

Evitem al màxim els desplaçaments a l’escola!

PROPOSTA DE TASQUES

Benvolgudes famílies des de l’Escola Josep Veciana hem organitzat una sèrie de propostes, recordeu que són orientatives, voluntàries i no avaluables.
Cada setmana anirem actualitzant les carpetes amb noves tasques.

Recorda que la comunitat dels grans treballem amb Classroom, els alumnes han d’entrar… Llegeix més»

DIA INTERNACIONAL DEL LLIBRE INFANTIL I JUVENIL

CELEBREM PLEGATS EL 2 D’ABRIL, DIA INTERNACIONAL DEL LLIBRE INFANTIL I JUVENIL.
L’ASSOCIACIÓ ESCRIVIM CONVIDA ELS NOSTRES NENS I JOVES A LLEGIR LITERATURA KM0
VISIBILITZEM LA LITERATURA INFANTIL I JUVENIL CATALANA!
Des de l’Associació d’escriptors i escriptores professionals ESCRIVIM celebrem el dia Internacional del Llibre Infantil… Llegeix més»

Experiment per famílies!

Des d’Innovamat ens fa molta il·lusió convidar-vos al nostre primer experiment en família!
Serà un experiment científic, que hem preparat amb els nostres companys d’eXplorium, pensat perquè les famílies amb fills d’Infantil i Primària puguin passar una estona plegats gaudint de la ciència.
El retransmetrem aquest dijous 26 de març… Llegeix més»

Twin school

Acabem la setmana amb els i les alumnes hongaresos visitant Perafort i tastant la típica coca de sucre. Tanquem el dia amb una calçotada a la nostra escola. Ha sigut una setmana genial. El pròxim mes de març deu nens i nenes de 6è marxarem cap a Hongria!!! Fins aviat!!