Premis Sambori

Els buscadors de faules
El divendres 13 de maig de 2022 es van fer públiques, durant la Festa Sambori, les quinze millors obres que el jurat Sambori va decidir mencionar en l’edició d’enguany. Una d’aquestes obres, “Els buscadors de faules”, pertany a la que va realitzar la classe de 6è de la nostra escola, la qual va ser presentada a la primera Mostra Sambori de creacions culturals, un projecte d’Òmnium Cultural impulsat amb la finalitat d’interpel•lar al conjunt d’infants i joves del país perquè, acompanyats dels seus referents educatius, descobreixin el seu camí com a creadors, i puguin fer visibles projectes culturals creats col•lectivament des de l’escola.
Amb la Mostra Sambori s’incentiva la creació d’obres artístiques, col•lectives i en català. També es celebra la creativitat i la diversitat a l’escola.
Moltes felicitats!

VIDEO

1. Francina Fernandez Robert

La paraula actuar ve de la paraula acció.
    Nosaltres quan fem teatre diem que actuem. Els francesos en canvi de diuen, joue. El anglesos, to play.
    Resumint, el teatre és un joc.
    El nostre escenari és la pròpia escola, posant en joc la nostra millor versió individual i oferint cultura a l’abast de tothom.
    Gràcies alumnes de 6è per la vostra energia.
    Sigueu molt feliços en la nova etapa. Ens veiem pels escenaris de la vida.
    Gràcies Escola Josep Veciana.
    Gràcies Òmnium Cultural.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *