Benvinguts Curs 2019-2020

Benvolgudes famílies;
Benvinguts un curs més a l’escola Josep Veciana, esperem que hagi anat molt bé tot l’estiu i hageu pogut gaudir d’unes bones vacances amb tota la família.
Dues informacions importants;
1r. A totes les famílies de l’escola que han d’utilitzar el servei del menjador, aquest curs 2019-20, ens hauríeu de portar abans del dilluns dia 9 de setembre els documents adjunts degudament complimentats a la secretaria de l’escola, ja que el divendres dia 6 hi haurà la Anna al menjador, per recollir la documentació. Si no podeu venir en horari escolar ho podeu deixar a la bústia.

2n. A tots els alumnes d’infantil, divendres 6 de setembre de 9h. a 11h. del matí, podeu venir amb els vostres fills/es a portar tot el material a l’aula.
Salutacions.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *