Acte d’inici del curs escolar: L’educació en temps d’incertesa

Benvolgudes famílies,
Us animem a veure la videoconferència d’inici de curs que va portar a terme el pedagog i mestre reconegut mundialment, Francesco Tonucci,  https://youtu.be/BKxbVjuY1Us
La visió d’aquesta conferència serà bàsica per poder entendre i seguir la videoconferència que, des de l’escola, estem preparant per explicar-vos els canvis que hem engegat al centre per tal de transformar l’escola en un espai actiu i a on l’alumne passa a ser el centre de tot l’aprenentatge per, així, fer de l’escola un lloc on ningú se senti exclòs i l’educació sigui inclusiva a tots els nivells.
Esperem que us agradi.
Moltes gràcies per la col·laboració què estem veient cada dia i la vostra adaptació als nous canvis.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *