#poemArt

Les nenes i els nens més grans de l’escola durant la setmana de Sant Jordi hem fet aquesta proposta tan interessant i engrescadora!!

És una proposta que han après a fer algunes mestres de l’escola en un curs que estan fent aquest dies de confinament i que es diu Itineraris Artístics. La proposta l’han elaborat uns mestres d’Educació Visual i Plàstica (Dimas Fàbregas i Marco Fragoso) que en saben molt i gaudeixen amb l’art.

Aquí teniu el document que van preparar les mestres dels grans per a que poguéssim fer l’activitat. Si us animeu podeu llegir-lo i fer la proposta. Veureu que és ben engrescadora!

INSTRUCCIONS PER A FER UN POEMART

Si voleu veure les nostres obres podeu clicar aquí.

1. Marta Juanola Codina

sou uns poetes genials!
    és molt divertit jugar i crear així amb les paraules!

Tots els ‘poemART’ que heu enviat són molt originals i tots són molt diferents! artistes!!!

Us felicito!!!!