Tallers de ciències

Aquest curs les mestres de l’escola hem fet una formació sobre el treball experimental. La formació ha estat coordinada per l’equip directiu, però han estat professionals del CESIRE les encarregades de proporcionar-nos les activitats que hem realitzat i els textos i documents de consulta.

En un inici la formació ens va servir per crear debat sobre aquestes qüestions:

• com?
  • què?
  • per què?
  • amb què?

… ensenyar ciències a l’escola i a les etapes d’educació infantil i primària.

A més a més, hem pogut revisar totes les programacions dels tallers de ciències que fem a l’escola modificant tot allò que creiem necessari arran dels aprenentatges que ens oferia la formació. D’altra banda, també hem pogut actualitzar el magatzem i invertir en el material que l’escola necessita per fer experimentació a l’aula.

Us deixem un enllaç del CESIRE per si voleu saber-ne més:

Si cliqueu aquí podreu veure algunes fotografies de nens i nenes de l’escola realitzant el seu taller de ciències.