La notícia a P5

A la classe dels ocells estem fets uns periodistes! Durant tot el curs hem treballat la notícia. Cada setmana una nena o nen de la classe ha estat la reportera o reporter i ens ha explicat una notícia a la resta de companys. A partir d’aquesta activitat hem treballat les exposicions, la formulació i resolució de preguntes, la capacitat d’escolta i respecte al treball dels altres… entre d’altres coses. Posteriorment a l’exposició dels reporters i reporteres, entre tots/es hem escollit el títol que creiem més adient a allò que ens havien explicat i ho hem escrit a la pissarra i després en un full individual. D’aquesta manera treballem l’inici de l’escriptura de frases a través d’una activitat significativa per ells. Hem gaudit molt de les tardes que teníem notícies i hem après moltes coses noves.

Aquí us deixo un recull d’algunes imatges dels reporters i reporteres, heu fet molt bona feina, felicitats!