Sant Jordi 2024

Aquest curs hem celebrat Sant Jordi d’una forma molt especial.

En primer lloc, nens i nenes de dos cursos diferents van col·laborar per contribuir a un esmorzar per tota l’escola on hi va haver: brotxetes de fruita i brotxeta de tomàquet i formatge. Totes elles imitant els colors de la Senyera. Com fem habitualment, vam aprofitar aquesta celebració per barrejar-nos.

A la tarda, l’alumnat de sisè va fer la representació de la llegenda de Sant Jordi. Va ser espectacular!

A més a més, durant aquella setmana moltes famílies van venir a l’escola a explicar contes als nens i a les nenes.

A les aules, també es van fer algunes activitats relacionades amb aquesta celebració. Aquí teniu una mostra de l’alumnat d’infantil, que va reinterpretar els personatges de la llegenda i van fer molts dracs diferents i de l’alumnat de quart que va crear aquest jardí de flors.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *