Sant Jordi 2018

Aquest any la Diada de Sant Jordi a l’escola Els Alocs va ser plena de llibres i de poesia.

Vam començar el dia amb una lectura de poemes per part de les mestres de l’escola.

Tot seguit els nois i les noies de tercer d’ESO de l’INS Pere Ribot van explicar els contes que s’havien preparat a grupets d’alumnes de la nostra escola de diferents edats (de p3 a tercer).

Els alumnes de quart a sisè estaven fent altres activitats literàries.

Les mestres d’educació infantil van representar la llegenda de Sant Jordi amb gran expectació per part dels més petits de l’escola.

A la tarda al pati hi havia moltes paradetes amb una colla de llibres de totes les edats per triar i remenar. Eren llibres nous de trinca que l’escola va comprar a partir de les recomanacions dels mateixos alumnes i de novetats editorials: còmics, poesia, novel·les, contes, cançoners, llibres de coneixements… Ara són a les biblioteques d’aula!

A més a més molts nens i nenes es van animar a llegir un poema des de “l’escenari dels poetes” que havíem preparat.

A les fotos podeu veure l’ambient i els llibres…