La impressora 3D de l’escola lluita contra la COVID-19

Aquest curs les alumnes i els alumnes de sisè han tingut l’oportunitat d’estrenar la impressora 3D de l’escola! Durant el primer i part del segon trimestre aquesta eina educativa i tecnològica que ens ha servit per aprofundir en l’aprenentatge digital, així com desenvolupar habilitats de disseny i creació de figures geomètriques amb 3D.

Ara bé, com l’escola, aquesta màquina tampoc ha frenat durant els dies de confinament i és que ha anat uns dies de ‘vacances’ al taller del Fernando i el seu fill, en David que tenen una petita empresa de reparació de calçats artesanal i que els darrers anys s’han especialitzat en la reparació amb les impressores 3D.

Ells dos, juntament amb la col·laboració de moltes més persones i centres que els hi han cedit impressores 3D i materials han pogut crear la peça que aguanta les pantalles protectores pel sector sanitari i d’atenció al públic, així com algunes peces per respiradors.
Aquesta iniciativa ens omple de felicitat i la volíem compartir, juntament amb aquestes imatges!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *