Dia internacional de la dansa 2020

Ballar ens permet expressar-nos amb el cos. Ens ajuda a ser més respectuosos amb l’espai i el cos dels altres. Ens obre camins a la imaginació. Ens fa més solidaris. Ens allibera la ment. Potencia la nostra flexibilitat…

Ballar ens agrada. Ballem!

Dimecres, 29 d’abril,  ballarins i coreògrafs de tot el món i tots els enamorats de la dansa ho volem celebrar !

Aquest any, des de casa, ho celebrem així (si cliqueu aquí ho podreu veure)

Aquí podreu veure un vídeo fet per el cor de ballarins i ballarines de “+ 45” de la companyia d’en Sebastián García Ferro (coreògraf de l’escola). Veureu que hi participen la Rosa Maria i la Mercè (mestres de l’escola).

Us fem arribar també una presentació que hem realitzat amb imatges de les activitats de dansa que fem a l’escola i que parla de la celebració d’aquest dia.

Per últim us convidem també a gaudir d’aquest altre vídeo ple de música i dansa amb la cançó “Al final tot anirà bé” de Doctor Prats.

1. Rosa Maria Soldán Barranco

Moltes gràcies Emma i Diego, ara podeu aprofitar per ballar vosaltres i la vostra família amb aquesta música que convida a moure tot el cos.

Bon ball!!

Una abraçada ben forta!!