Castanyada 2020

Aquesta castanyada ha estat una mica diferent però hem pogut celebrar-la com cal.

Les nenes i nens d’educació infantil han fet el poema de Joana Raspall “Bufa, bufa, vent” i amb fulles del pati pintades de colors llampants i han decorat el passadís.

A més a més han fet panellets de plastilina i els ha visitat la Castanyera gràcies a l’AFA de l’escola. La van anar a veure al pati de l’escola i li van cantar cançons. Cliqueu aquí per veure les fotos

Tots els grups de 1r i 2n han cantat la cançó de la Dàmaris Gelabert “La tardor que jo conec”, s’han enregistrat en vídeo i han decorat els passadissos amb oliveres, magraners i raïm.

La dansa de “El Patatuf” l’han ballada els nens i nenes del cicle mitjà, han representat un conte motor a educació física i han penjat els seus poemes sobre la tardor al passadís de l’escola. A més a més, els nens i les nenes de tercer i quart han presentat l’exposició “qui soc jo”.

I com que no pot haver cap celebració sense dramatitzacions, l’alumnat del cicle superior ha fet teatre: teatre d’ombres el grup lila, (podeu veure els vídeos aquí) i el grup verd i el blau dues obres escèniques cadascú. Totes 5 produccions han estat creades pels nens i les nenes.

A més a més, els nens i les nenes de cinquè i sisè van fer un treball fotogràfic sobre l’esmorzar de tardor de divendres 30 d’octubre.

Per acabar la setmana, la tarda del divendres vàrem rebre les castanyes torrades de part de l’AFA. Estaven molt bones!

Bona castanyada!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *