GIMCANA DE LA SOSTENIBILITAT

El dimecres 20 vam anar a fer la gimcana de la sostenibilitat. Es tracta de fer un recorregut pel barri per veure si està ben equipat per aconseguir els ODS que hem estat treballant. Havíem de trobar contenidors de reciclar, espais verds, aparcaments de bicicletes, plaques solars, bicicletes i motos elèctriques, fixar-nos com són els autobusos (elèctrics, híbrids, de gasoil), punt de recàrrega de vehicles elèctrics, punts verds, balcons amb plantes, senyalització d’escoles,…. i tot allò que ens ajuda a fer més sostenible la nostra ciutat.

Després d’una gran caminada, vam arribar al Parc del Clot on ens vam trobar amb la resta de grups de l’escola per dinar tots junts.

Cliqueu la imatge per veure més fotos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *