Un curs de fantasia

I va arribar el Dia Gianni Rodari! Vam fer una gran celebració amb dos espectacles a l’escola. Per als alumnes de la comunitat verda: espectacle de màgia i titelles Gianni. Per als alumnes de la comunitat blava: l’espectacle Desmuntant Rodari. Vam compartir els nostres regals al mural homenatge que hem posat al pati. (Cliqueu a la imatge per veure totes les fotos)

INAUGURACIÓ DE L’HORT

Aquesta setmana hem inaugurat  de nou l’hort de l’escola i hi vam tornar a plantar flors i hortalisses després de molts mesos.

Cada grup-classe va baixar i va plantar una flor o planta aromàtica, un conjunt d’hortalisses -api,enciam, coliflor, bròquil i col-, unes llavors de pèsols i uns bulbs.

Ara cal anar regant-les i observar com creixen!

Podeu veure les fotos de cada grup: P4, P5, 1r, 2n, CMA, CME, CML, CSE, CSN i CSP.

Escape Room: La poció de la Conxi

L’alumnat de Primària ha ajudat la Conxi a vèncer els vampirs que envoltaven l’escola amb un divertit joc d’Escape Room. Hem hagut de resoldre un trencaclosques per endevinar el codi que obria la caixa misteriosa, hem desxifrat codis secrets, i finalment hem preparat la poció.

Podeu veure un avançament de fotos aquí, en els propers dies les publicarem totes.

PREMIS MASCARETASSO 2020

Aquí teniu els guanyadors i guanyadores dels Premis Mascaretasso 2020.

De la Comunitat Verda el 1r premi ha estat per al Dylan amb la seva mascareta serp. El 2n premi per a la Maryam pel seu disseny d’unicorn.
Pel que fa a la Comunitat Blava, el 1r premi l’ha guanyat la Maimuna amb el planeta Terra protegit amb mascareta i el 2n premi se l’ha endut en Harnoor per mascareta Spiderman.
Enhorabona artistes!