UNA ESCOLA FANTÀSTICA

Quan hem tornat de les vacances ens hem trobat l’escola pintada. Mireu que maca ha quedat!

Les Dractugues reben els regals de Reis

En tornar de les vacances, les Dractugues han descobert que els Reis d’Orient havien deixat regals per als infants de l’escola. Hem identificat clarament els nostres dos regals i ens hem emocionat molt obrint-los: un joc de sudokus de formes i dibuixos i un joc per enviar missatges secrets. Moltes gràcies Reis!

ESPECTACLE PALLASSOS “MABSUTINS”

L’alumnat de la Comunitat Blava va poder gaudir d’un espectacle de pallassos de la companyia “Mabsutins”, encarregats de portar el somriure a tots els infants del món. Vam gaudir d’un espectacle amb música en directe combinat amb diferents tècniques de circ (malabars, equilibris, monocicle). Vam cantar, riure i ens ho vam passar genial!

(Cliqueu la imatge per veure les fotos i vídeos)

Un curs de fantasia

I va arribar el Dia Gianni Rodari! Vam fer una gran celebració amb dos espectacles a l’escola. Per als alumnes de la comunitat verda: espectacle de màgia i titelles Gianni. Per als alumnes de la comunitat blava: l’espectacle Desmuntant Rodari. Vam compartir els nostres regals al mural homenatge que hem posat al pati. (Cliqueu a la imatge per veure totes les fotos)

INAUGURACIÓ DE L’HORT

Aquesta setmana hem inaugurat  de nou l’hort de l’escola i hi vam tornar a plantar flors i hortalisses després de molts mesos.

Cada grup-classe va baixar i va plantar una flor o planta aromàtica, un conjunt d’hortalisses -api,enciam, coliflor, bròquil i col-, unes llavors de pèsols i uns bulbs.

Ara cal anar regant-les i observar com creixen!

Podeu veure les fotos de cada grup: P4, P5, 1r, 2n, CMA, CME, CML, CSE, CSN i CSP.

Escape Room: La poció de la Conxi

L’alumnat de Primària ha ajudat la Conxi a vèncer els vampirs que envoltaven l’escola amb un divertit joc d’Escape Room. Hem hagut de resoldre un trencaclosques per endevinar el codi que obria la caixa misteriosa, hem desxifrat codis secrets, i finalment hem preparat la poció.

Podeu veure un avançament de fotos aquí, en els propers dies les publicarem totes.

PREMIS MASCARETASSO 2020

Aquí teniu els guanyadors i guanyadores dels Premis Mascaretasso 2020.

De la Comunitat Verda el 1r premi ha estat per al Dylan amb la seva mascareta serp. El 2n premi per a la Maryam pel seu disseny d’unicorn.
Pel que fa a la Comunitat Blava, el 1r premi l’ha guanyat la Maimuna amb el planeta Terra protegit amb mascareta i el 2n premi se l’ha endut en Harnoor per mascareta Spiderman.
Enhorabona artistes!