Mus-e

Aquest curs l’alumnat de 6è participa en aquest projecte fent sessions de circ. Aquest projecte és un programa socioeducatiu que utilitza com a eina i contingut l’art de mode multidimensional, unificant diferents àmbits de treball: artístic, social, cultural i educatiu.

CURS 2022 – 2023

Cliqueu aquí per veure els articles relacionats amb les activitats d’aquest curs.

CURS 2021 – 2022

Els alumnes de 3r i 4t participen en aquest projecte fent sessions de circ.

• Per acabar les activitats de tarda, hem fet una mostra per a tota l’escola d’allò que hem treballat durant el curs.
  • Durant aquest segon trimestre, al MUSE hem prioritzat el treball en equip i la solidaritat per aconseguir nous reptes: acrobàcies,i equilibris on tots som importants, tots tenim un lloc i una funció i creem i gaudim.

El circ et permet potenciar el valor de compartir, de donar i rebre de manera generosa per un bé  comú. Hem construit figures acrobàtiques i hem desafiat la llei de la gravetat.

Pura màgia

CURS 2020 – 2021

Vídeo resum 1r Trimestre

Un Sant Jordi de circ