AFA

Què és l’AFA de l’escola Concepción Arenal?

L’AFA és l’associació, sense ànim de lucre, de mares i pares que porten els seus fills/es a l’escola Concepción Arenal.

L’Associació de famílies d’alumnes (AFA) té com a missió la millora de la qualitat educativa i de les condicions d’escolarització de l’alumnat del seu centre educatiu, facilitant la cooperació i coordinació entre famílies, equip docent i direcció del centre.

L’AFA vol ser una altra via més de connexió entre la societat, el barri o el districte organitzant aquells serveis i activitats necessaris per a dur a terme la missió de l’entitat, a partir de la col·laboració de les famílies associades.

Els centres educatius amb una AFA cohesionada i activa obtenen un major èxit escolar entre el seu alumnat.

L’AFA és membre de l’AFFAC.

Junta:

Presidenta: Vicky Gómez

Secretària: Khadija Nouinou

Tresorera: Fatoumata

Vocal: Sandra, Habiba, Marietou, Hanan, Amna, Harpreet, Suad, Hanane, Sílvia, Samara, Mírima, Lucía i Hena

L’AFA COL·LABORA AMB L’ESCOLA:

Festa de Carnaval

Scape Room